SG_JPruhKriz
Popis
Podsestavu s jedním pruhem lze použít buď samostatně nebo jako nároží křižovatky, autobusový záliv, příp. přídatný pruh. Vkládací bod lze umístit do vnitřní nebo vnější hrany zpevnění. Podsestava umožňuje klopení vozovky i pláně, směrové i výškové cílování hran vozovky a pláně.
Dále je možné vytvořit zalomení pláně pro případ, kdy se vozovka napojuje na SDP nebo kolektor. Pokud je pláň zalomená tímto způsobem, není možné směrově posunout trativod za vzniklou hranu na pláni.
Tvar aktivní zóny není přerušen trativodem.
Podsestava umožňuje vytvořit otvor ve vrstvách vozovky pro osazení odvodňovacích prvků.
Vkládací bod:
- 1. Vnitřní hrana - podsestava se vykresluje od vnitřního bodu (kód “VozVrchol1”, cílování “Šířka vnitřní hrany vozovky”), od něj se vykreslí vnější hrana (kód “VozHran1”, cílování “Šířka vnější hrany vozovky”)
- 2. Vnější hrana - podsestava se vykresluje od vnějšího bodu (kód “VozHran1”, cílování “Šířka vnější hrany vozovky”), od něj se vykreslí vnitřní hrana (kód “VozVrchol1”, cílování “Šířka vnitřní hrany vozovky”)
Možnost přepnutí vkládacího bodu zajišťuje správnou polohu zalomení pláně a umístění trativodu v různých případech použití (nároží křižovatky vs. záliv apod.)
Průjezdný prostor
Více zde.
Návaznost na podsestavy
Pokud je potřeba definovat trativod, který přechází mezi vozovkou a další podsestavou, je nutné napojit výstupní parametry do další podsestavy.
Vstupní parametry
Název parametru | Popis | Výchozí hodnota |
Strana | - (Pravá / Levá) | Pravá |
Vkládací bod | Vkládací bod podsestavy (Vnitřní hrana / Vnější hrana) | Vnitřní hrana |
Šířka vozovky | - | 4.25 |
Šířka JP (a) | - | 3.5 |
Odsazení vozovky od osy | - | 0 |
Výškové odsazení vozovky od osy | (+) dolů. (-) nahoru | 0 |
Vozovka | ||
Sklon vozovky | - | -2,5% |
Klopení vozovky | Možnosti klopení vozovky (Uživatelské hodnoty / C3D vnější pruh / C3D vnitřní pruh / C3D vnější krajnice / C3D vnitřní krajnice) | C3D vnější pruh |
Pláň | ||
Klopení pláně | - (Uživatelské hodnoty / C3D vnější pruh / C3D vnitřní pruh / C3D vnější krajnice / C3D vnitřní krajnice / Automaticky) | Automaticky |
Sklon pláně | - | -3% |
Sklon vnější pláně | - | -6% |
Odsazení vnějšího zalomení pláně | 0 = bez zalomení | 0 |
Skladba vozovky | ||
Vykreslení vrstev vozovky ANO/NE | - (Ano / Ne) | Ano |
Tloušťka vrstvy 1 | Nemůže být 0 | 0.04 |
Tloušťka vrstvy 2 | 0 = nevykreslit | 0.06 |
Tloušťka vrstvy 3 | 0 = nevykreslit | 0.05 |
Tloušťka vrstvy 4 | 0 = nevykreslit | 0.09 |
Tloušťka vrstvy 5 | 0 = nevykreslit | 0.15 |
Tloušťka vrstvy 6 | Nemůže být 0 | 0.20 |
Tloušťka AZ | 0 = nevykreslit | 0.5 |
Výkop AZ ANO/NE | Nastavuje spojnici HTU na pláň nebo parapláň (Ano / Ne) | Ano |
— Otvor pro odvodnění — | ||
Šířka otvoru pro odvodnění (OpO) | Otvor nemůže překročit osu, vzniká zde min šířka 1mm | 0.5 |
Hloubka OpO po horní hranu vrstvy | Otvor lze vytvořit do všech vrstev (neplatí pro pláň) (Neprovádět otvor / 2 / 3 / 4 / 5 / 6) | Neprovádět otvor |
Trativod | ||
Trativod ANO/NE | - (Ano / Ne / Jen při cílování) | Ne |
Šířka horní | Nemůže být 0 | 0.4 |
Šířka spodní | Nemůže být 0 | 0.4 |
Hloubka dna trativodu | Nemůže být 0 | 0.55 |
Podsyp potrubí | - | 0.1 |
Odsazení osy trativodu | Odsazení osy trativodu od vnější hrany zpevnění. (+) směr k ose, (-) směr od osy | 0.5 |
Tvary | ||
Kód tvaru vrstvy 1 | Voz1 | |
Kód tvaru vrstvy 2 | Voz2 | |
Kód tvaru vrstvy 3 | Voz3 | |
Kód tvaru vrstvy 4 | Voz4 | |
Kód tvaru vrstvy 5 | Voz5 | |
Kód tvaru vrstvy 6 | Voz6 | |
Kód tvaru AZ | AZ | |
Kód tvaru trativodu | Trativod |
Výstupní parametry
Název parametru | Popis |
Verze | |
Odsazení vnitřní hrany vozovky | |
Výška vnitřní hrany vozovky | |
Odsazení vnitřní hrany vozovky | |
Výška vnitřní hrany vozovky | |
Vnitřní sklon vozovoky | |
Vnější sklon vozovky | |
Vnitřní sklon pláně | |
Vnější sklon pláně | |
Vykreslení vrstev vozovky | |
Tloušťka vrstvy 1 | |
Tloušťka vrstvy 2 | |
Tloušťka vrstvy 3 | |
Tloušťka vrstvy 4 | |
Tloušťka vrstvy 5 | |
Vnitřní tloušťka vrstvy 6 | |
Vnější tloušťka vrstvy 6 | |
Vnitřní tloušťka AZ | |
Vnější tloušťka AZ | |
Výkop aktivní zóny | |
Výška otvoru | |
Šířka otvoru | |
Trativod ANO/NE | |
Šířka horní | |
Šířka spodní | |
Hloubka trativodu | |
DN | |
Podsyp potrubí | |
Odsazení osy trativodu | |
Odsazení vnější hrany trativodu | |
Odsazeni osy trativodu | |
Kód tvaru vrstvy 1 | |
Kód tvaru vrstvy 2 | |
Kód tvaru vrstvy 3 | |
Kód tvaru vrstvy 4 | |
Kód tvaru vrstvy 5 | |
Kód tvaru vrstvy 6 | |
Kód tvaru AZ | |
Kód tvaru trativodu |
Cílování
Název parametru | Popis |
Šířka vnitřní hrany vozovky | |
Šířka vnitřní hrany se zachováním sklonu vozovky | |
Výška vnitřní hrany vozovky | |
Šířka vnější hrany vozovky | |
Šířka jízdního pruhu | |
Výška vnější hrany vozovky | |
Výška vnitřní pláně | |
Výška vnější pláně | |
Osa trativodu | |
Výška dna trativodu |
Klopení vozovky
Podsestava má 2 možnosti klopení vozovky.
- 1. Uživatelské hodnoty, kdy se sklony řídí podle uživatelsky zadaných hodnot v podsestavě.
- 2. C3D klopení vozovky, kdy se sklony umí navázat na vypočítané klopení vozovky.
Klopení pláně
Podsestava má 3 možnosti klopení pláně.
- 1. Uživatelské hodnoty, kdy se sklony řídí podle uživatelsky zadaných hodnot v podsestavě.
- 2. C3D klopení krajnice, kdy se sklony umí navázat na vypočítané klopení krajnice.
- 3. Automatické, kdy se sklony pláně dopočítavají dle VL 2.